keskiviikko 28. joulukuuta 2011

It's been a long way and now I'm here


Mulla alkaa olla unrytmi aika hyvin sekotettuna, toissapäivänä menin kuuden aikoihin nukkumaan ja heräsin kunnolla yheltä ja eilen, vaikka yritin mennä aikasemmin nukkumaan niin en saanut unta ku vasta joskus vähäsen ennen viittä. Taitaa olla uudenvuoden jäljeen vaikeeta päästä kaheksaksi kouluun :-) Tänään oon ollu Janitan kans suunnittelemassa miten tehään uv:na ja nyt ku ollaan saatu jo kyytiki järkättyä, niin Oulainen saa jäädä viikonlopuksi! Oon tosi ylpee itestäni ku oon kerranki saanut aikaseksi nähtyä tosi monia kavereita täältä, lestiltä, vihannista, putaalta, kalajoelta, himangalta ja huomenna ois suunnitelmissä nähä vaasan tyttöä, I like that!

Niin joo, alunperinhän mun joululoman piti olla ihan täyteen pakattu kun meillä oli semmonen YAR- ryhmä, jonka kans etsittiin Kroatiasta vasta ryhmä ja tarkotuksena oli että sieltä ois tullut n.10 tyyppiä nyt joululomalla viikoksi tänne ja me oltais suunniteltu niille tekemistä ja ohjelmaa, ja kesällä taas me oltais menty Kroatiaan viikoks ja niillä ois ollu vuoro keksiä meille tekemistä. Ei kuitenkaan saatu sitä apurahaa jota haettiin, niin se homma kusas siihen. Oon kumminki ihan ilonen siitä, koska jos oltais saatu se niin ois pitäny koko joulu olla menossa eikä ois kerenny rauhottua tai nähä omia kavereita/sukulaisia yhtään. Oishan siinä toki tutustunu uusiin ihmisiin ja saanut kokemuksia, mutta silti. Parempi näin, mun joululoma on ollu paras moneen vuoteen! ♥

Miten teijän loma on menny? :-)

4 kommenttia:

  1. ää ihana joululoma ollu ja anni, oot ihan hirmu kaunis tuossa kuvassa :) mihin oot nyt menossa uv? :D

    VastaaPoista
  2. voii vähä kiva! meijän pitää nähä joku viikonloppu sillee kunnolla tiiäks!! höpsistä mutta kiitos♥ Lähetään ylläropylläri lestijärvelle :D onko sulla mitä suunnitelmia? :)

    VastaaPoista
  3. samaa mieltä ko jekku, IHANA kuva susta! :)

    VastaaPoista