maanantai 2. tammikuuta 2012

Good food, friends and time. Happy new year!

Mentiin perjantaina Janitan kanssa ekana Ylivieskaan sieltä bussilla Reisjärvelle ja lopulta Lestijärvelle. Olin nälkä kuoleman partaalla, mutta onneksi saatiin melkein heti ruokaa nassuun. Hernekeittoa. En oo syöny sitä ala-asteen pakkoruokailun jälkeen, mutta se oli hyvää ja yllätin itteni syömällä reippaasti koko lautasellisen! Nonii, kaikkia tais kiinnostaa mun hernekeitto kokemus :-D 

Perjantai meni kuitenki mukavasti: pelailtiin sanghaita (mun uus korttipeli rakkaus), jäädyttiin kylällä, syötiin parilassa, hoidettiin kisuleita, naurettiin ja puhuttiin lentopallosta. Lauantaina kokemuksina oli yllätys herätys, bänditreenien seuraaminen, huippuhyvä ruoka, eskimoksi pukeutuminen, kameran mukana raahaaminen ainoastaan rakettien takia (joita en nähnyt ollenkaan) + tottakai hauska ja sekava ilta huipussa seurassa! :-) Oli erilaisin uusivuosi mitä mulla on koskaan ollu, hyvällä ja huonollaki tavalla, mutta onneksi mulla on ihania ystäviä jotka auttaa mua jos satun tarvimaan.♥ 

Jossain vaiheessa jos jaksan teen postauksen 2011 vuodesta, mutta en lupaa vielä mitään.

2 kommenttia: