torstai 23. helmikuuta 2012

You put your arms around me


 Oon ollu koko viikon melkeempä menossa niin siks kesti pari päivää ennen ku kerkesin takas postaileen. Eli siis koeviikko on nyt takana luojan kiitos, en ois jaksanu enää yhteenkään kokeeseen lukea tai panostaa :-D Pikkasen jännittää et mitkä numerot nyt sitte sain, mutta en usko et sieltä mitään ihan ala-arvosta tipahtaa. Kokeitten lisäks mun viikkoon on sisältyny treenailua ja Janitaaki kävin eilen moikkaamassa pitkästä aikaa :-) Ihana ku tässä jaksossa mulla on kaks kymmenen aamua! En muista millon viimeks mulla ois ollu vaan kolme kasin aamua ja oon nii ilonen että saa nyt kuuden viikon ajan nukkua parina päivänä pitempään ku normisti.

Mutta asiasta kukkaruukkuun, en varmaan kerkee tulla postaileen nyt melkeen viikkoon koska huomenna mennään tyttöjen kans tekemään pitsaa ja sit vähä pippaloimaan ja lauantaina nään Essiä ja pitää pakkailla ja sitte onki yösäbä. Sunnuntaina suuntaanki Jyväskylään pariksi yöksi, me likey :-) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti