torstai 29. maaliskuuta 2012

Test pictures

Ben Howard - Depth over distance
Ei tainnu oikeen olla tääkään päivä mulle tehty, mutta onneksi huomenna alkaa viikonloppu. Suunnitelmis ois mennä lauantaina kavereitten kans Ouluun kattomaan se The hunger games, ei hitto mää oon oottanu tuota leffaa kauan! Toivon vaan ettei sitä kirjaa oo pilattu, sillä se oli niin älyttömän hyvä että voisin hehkuttaa siitä koko postauksen verran, mutta taijan jättää tällä kertaa välistä. Sunnuntaina mennään tsekkaileen Tatun majataloa ja viettään samalla vähä Jannen synttäreitä. Alunperin mun piti mennä lauantaiksi lasketteleen Syötteelle mutta oon ihan ilonen että ilmotinki jääväni pois siitä. Seuraavana viikonloppuna onki sit jo pääsiäinen ja saan mun murusen tänne, eli Anni tulee!♥

Kokeilin kuvailla iskän vanhalla objektiivilla, mutta koska sitä ei saa liitettyä tuohon mun kameraan suoraan niin piti vähä kikkailla sen kans. En oikeen oo vielä päättäny et onko noi jollain tavalla siistejä kuvia vai onko nuo aivan järkyttäviä mössöjä, mutta kaikkee saa kokeilla! Ainaki sen tiiän että haluan ehottomasti uuden objektiivin ja oon miettiny 50mm vois olla ihan hyvä toiseksi putkeksi, ne joilla siitä on kokemusta niin oisko se kannattava? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti