lauantai 24. maaliskuuta 2012

Watching you is the only drug I need

Birdy - Peopel help the peopel
Eilinen aamunavaus ja enkun suullinen esitelmä suoritettu ilman pahempia sönkötyksiä, sain aikaseks käytyä salillaki koulun jälkeen ja illalla mentiin kavereitten kans Miralle viettään leffa iltaa Paranoian ja The Shawshank Redemptionin merkeissä. Eli perjantai oli ihan hirveen hyvä päivä ja mulla oli muutenki kauheen hyvä fiilis kokoajan, olin kotona joskus kolmen aikaan eli meinas aamulla väsyttää :-D Tänää oltiinki sitte  Jennan, Tatun ja Jannen kans meillä höpöttämäs ja pelaamas alfapetiä, sitte käytiin keitaalla ja mentiin vielä nesteelle kaakaolle ja tuhoamaan mini pätkis pussia.

Sain aamulla jonku ihme siivouskohtauksen (nää on oikeesti harvinaisia multa..) Imuroin, luutusin lattiat, pyyhin pölyt ja järkkäsin tavarat kerranki siististi paikalleen, ehkä tää oli nyt se mun kevät siivous! Huomiselle ois suunnitelmissa värjät nää hiukset, tehä matikan kotikoe, lukea enkun sanat ja aatelin tehä huonepostauksen ku mun huone ois vihdoin ees jotenki esiteltävässä kunnossa ja tätäki on muutaman kerran jo kysytty :-D Miltä kuulostas, onko ideaa?


EDIT: Muokkailin vähä tätä ulkoasua ku kyllästyin siihen vanhaan niin saa kertoa mielipiteitä et onko parempi vai huonompi :-)

2 kommenttia:

  1. hih olipa kivaa eilenn :) mutta apua kamala tuo mun ja tatun kuva :DD ja öö öö ihana tausta ja kaikkea annii ja joo huonepostaus ois ihana! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä! :) voi ja eikä oo yhtään kamala, ootte just söppäniä! kiiiitos hirveesti<3

      Poista