perjantai 27. kesäkuuta 2014

Rantsukuvia ja kuulumisia

Kesäkuu on hujahtanut taas ihan liian nopeeta, en vaan käsitä. Kalajoella on tullut käytyä ottamassa aurinkoa, viettämässä laatuserkkuaikaa ja juhlimassa juhannusta. Täällä päin taas on heitelty frisbeetä, himoittu mansikoita ja  vältytty asuntohuijaukselta, jossa olisimme siirtäneet takuuvuokraan varatut rahat firmalle, jota ei edes ole olemassa. Liian hyvää ollakseen totta -sanonta ei taida olla ihan turhaan keksitty. No, loppu hyvin kaikki hyvin ja tilalle uusi, astetta realistisempi kämppä löydetty. Toivottavasti vuokrasoppari saadaan kohta allekirjotettavaksi!

Mitäs muuta? Kassatyttönä oon työskennellyt reippaasti supermarketissa ja tuo on tähän astisista kesätöistä varmasti mukavin! Kaikki mahdolliset virheet on tullu tehtyä, niistä on opittu ja olin saanut jopa positiivista asiakaspalautettakin - suunta siis ylöspäin! Tällä hetkellä oon tupladuunari, sillä ollaan nyt kolme viikkoa asumassa tutuilla ja vahtimassa yhteensä viittä eri koiraa ja kahta kissaa. Tekemistä siis on ollut, tuntuukin ihan hassulle viettää vapaata viikonloppua ilman sen kummempia suunnitelmia jaloissa hääräävien karva(jakarvattomien)pallojen, sipsipussin sekä Sheeranin uuden albumin kanssa. Ei hassumpaa :-)

                

7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, ää voidaanko mennä Kalajoellle ottaan arskaa ku tulee taas lämmin!!! Ja ps haluun noita koululla otettuja yo-juhlakuvii tuoks niitä mulle joku päivä? Ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellaki, tulispa aurinkopäivät äkkiä takas!! 8) En tietenkää voi, millon tuutte sieltä kakkakylästä pois? Tai jos muistat nii ota keskiviikkona muistitikku mukaa niin siirrellään siihen?

      Poista
  2. Niinpä 8) mun pitää vaa eka löytää ne biksut.. Tullaa varmaan huomen! Mäpä koitan muistaa ottaa :D

    VastaaPoista
  3. Mä niin rakastan sun blogia! Ku lukee niin tulee aina parempi mieli!:) Oot niin pirteä ja kaunis! Ja kuvat on tosi hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihan hurjasti! :) kamerana mulla on canonin 1100d ja putkena oon käyttänyt tamronin f/1.8 17-50mm :)

      Poista
  4. Mikä kamera sulla muuten on?:)

    VastaaPoista
  5. Mä niin rakastan sun blogia! Aina kun lukee niin tulee parempi mieli!:)

    VastaaPoista