sunnuntai 23. marraskuuta 2014

The jacket

Oon koko syksyn haaveillut uudesta, hieman siistimmästä takista ja pari viikkoa sitten bongasin omaan silmään täydellisen yksilön Zarasta. Toisin kuin luulin, valinnaksi ei päätynytkään se kaikkien päällä hyvännäköinen, villakankainen ihanuus, vaan superlämpöinen perustalvitakki paksulla karvareunuksella ja kultaisilla yksityiskohdilla varustettuna.

Blogihistorian ensimmäistä asupostausta lukuunottamatta tää sunnuntai on edennyt mulla hyvinkin rutiininomaisella tavalla. Ei, en ole nukkunut pitkään ja rentoutunut, kuten kaikki järkevät ihmiset viikonsa lopettavat, vaan olen hoitanut kaikki viime viikon pitäisi -hommat pois alta. Voisiko joku kertoa, miksi tiskivuorta on aina kasvatettava siihen pisteeseen saakka, ettei yksinkertaisesti ole enää mitään millä (saatika mistä) syödä, juomisesta puhumattakaan? Tai että miksi maanantaina saadut kouluhommat on hoidettava pois alta viikon viimeisenä päivänä? Miksei seuraavan päivän kamppeita voi etsiä illalla valmiiksi, vaan siihen käytetään se aamun viimeinen minuutti, jolloin koko vaatekaappi levitetään ympäri kämppää? Ja miksi sitä vaatevuorta ei voi pakata takaisin kaappiin ennen sunnuntaita?

Aikuisuus, mulla on vielä pitkä matka suhun.

2 kommenttia:

  1. Ampuraa<3 joo, mulle kyllä käy ettei aikuistuta ikinä :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rosbertt<3 heehaa, en tiiä onko se meille ees mahdollista..:D

      Poista