torstai 9. helmikuuta 2012

Half of the year 2011

Tää oli taas näitä päiviä ku oon koulussa kuustuntia, sit pelaan säbää, oon salilla ja lopuksi treenit ja kotona oon vasta seittemän aikoihin. Kivaa. En oo oikeen kerenny viimepäivinä kuvailla ja sain idean tehä tän vuosi postauksen tällee pari kuukautta myöhässä... Oli ihana ettii nuita kuvia ja muistaa just et mitä on millonki tehny. Tässä tosiaan on vaan ekat 6kk teen jossakin välissä ne loput :-)

Tammikuu
Uusivuosi kalajoella, käytiin Raahessa moikkaamassa poikia, hukkasin mun puhelimen, Lestiltä tuli porukkaa meille ja oli pelottava ilta, koulussa väsytti, ulkona oli liikaa pakkasta

Helmikuu
Isoskoulutus, lenttis ja futisturnauksia, käytiin pulkkamäessa ja pojat joutu kiipemään meijän katolle että mut saatiin hereille, Helsingistä kävi kaveri viikon täälä, kävin vahtimassa koiria Janitan kans

Maaliskuu
Tehtiin hirveen hyvää pitsaa Annin kans, oltiin hiihtoloma Pyhällä ja sairastin koko viikon, alotettiin semmonen ulkomaa projekti, B-tyttöjen futsalin sm-turnaus Ylöjärvellä, koulumotivaatio palasi, laskettelureissu Vuokattiin, futisturnaus

Huhtikuu
Pelasin yösäbässä, viimenen sarjaturnaus lentopallossa omalla joukkueella, rupesin seurustelemaan Oskarin kans, sweet sixteen, isoskoulutus, olin pääsiäisloman Syötteellä, kyllästyin futikseen

Toukokuu
Olin vappuna lestillä, serkku sairastui vakavasti ja kävin moikkaamassa sitä oys:ssä, mokailin juna-aikojen kans, futiksen joukkueilta, käytiin Raahessa, pelasin ekaa kertaa codia, alko olla ihanan lämmintä, sain kesätyöpaikan,

Kesäkuu
Kasvojen maalausta pikkusille, olin paloauton värinen kevätkarnevaaleissa, yläasteen päättärit, Lahden power cup, pelasin futista, kävin kaverilla kahvilla keskellä yötä, olin lapsenvahtina, isostelin 11-12 vuotiaiden sekaleirillä jossa pelattiin suofutista, vitutti, lintu hyökkäs mun päälle, olin juhannuksen mummulassa, ajoin skootterilla lestille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti