sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Olin onnellinen, mitä sä luulit?


Apua mua vähä itkettää tuon videopostauksen kans :-D Oon ladannu sitä tänne kohta 6h ja se ei oo vieläkään valmis, enkä tiiä että toimiiko se, mutta toivotaan parasta! Aattelin kuitenki tulla välissä postaamaan normisti, jos tuo ei nyt tämän päivän puolella kerkee ladata.. 

Mun unirytmi on jotenki vammasesti sekasin! Menin eilenki jo kymmenen jälkeen nukkumaan ja heräsin ekan kerran neljältä aamulla eikä väsyttäny yhtään. No, kasilta heräsin uusiksi enkä jaksanu enää edes yrittää nukkua. Mitä tää on!  Ei viikonloppusin pidä mennä ajoissa nukkuun ja herätä ennen yhtätoista :-D Ens viikonloppuna on kumminki niin paljo kaikkee tekemistä, että veikaan tän viikonlopun unien tulevan ihan tarpeeseen, oon aika varma etten kauheesti tuu sillon nukkumaan.

Nyt voisin kuitenki lähtä pyörähtään vähä ulkona, videopostaus tulee sit ku tulee, eikai se nyt kauheen kauaa voi enää latautua?


2 kommenttia:

  1. niiin kaunis anni! ♥ ja videopostausta odotellessa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpsis mutta kiitos! <3 hehe, jospa se jossain vaiheessa suostus latautuu :D

      Poista