sunnuntai 23. joulukuuta 2012

It's too cold outside for angels to fly


Voi kuinka hyvää tekikää nähä pitkästä aikaa oikeestikki kunnolla Annia ja höpöttää sen kans niin paljo ku jakso, lopputuloksena se että molemmat itki ja nauro vuoron perään :-D Illalla katottiin maailman parhaimmalla laadulla vhs:ltä E.T. Musta se on vaan aivan älyttömän ihana leffa, vaikka onki jo aika vanha ja vähä hassu mutta silti. Niija siitä ajamisesta.. Onnistuin eilen hyvin peruuttamaan puuhun ja auto otti vähä osumaa, kyllä tää mun huippukuskin ura vielä tästä lähtee! Ja koska joku lukija pyysi mua kertomaan mun jouluaatosta, nii aattelin että voisin huomenna koittaa tehä sen sellasena päiväni kuvina ideana :-)

Ja oon pahoillani jos tästä samasta postauksesta tuli miljoona ilmotusta, mun piti muokkailla tätä pari kertaa

2 kommenttia: