tiistai 8. lokakuuta 2013

Roadtrip

Voi että on parhautta ku oon saanu vihdoin itteni opetettua siihen, että nukun sen 8h yössä ja se alkaa oikeesti vaikuttaa! Voin suositella ihan kaikille, mulla meni reilu 10v ennenkö tajusin että nukkuminen yöllä on ihan jees..
Viime viikonloppu oltiin Savitaipaleella ja oli tosi kiva käydä pitkästä aikaa kunnolla Oulaisten ulkopuolellaki. Perjantai ja sunnuntai meni melkeenpä kokonaan matkoihin, mutta lauantaina käytiin kierteleen Lappeenrannassa ja tykästyin siihen ihan hirveesti, harmi etten saanu sinne raahattua kameraa mukanani. Onnistuin taas vaihteeksi hajottamaan mun puhelimen kosketusnäytön, eihän siihen oo vaihettukkaan näyttö ku neljä kertaa, mutta jospa tuo nyt ei enää hajoais.. Onneks mulla oli koko viikonlopun ajan kolme supersöpöä westietä kaverina, nii ei juuri puhelinta kaipaillu ja pitkästä aikaa canoniki pääsi käyttöön.
Eilen käytiin Miran kans kiertelemässä kauppoja ja voittajafiilis oli suuri kun alennuskierroksen jälkeen olin oikeestikki ostanu vaan sitä mitä tarvin, henkinen taistelu meinas välillä vaan olla aika kovaa :-D

2 kommenttia:

  1. Harmi että vaikka osti pelkästään tarpeellista, niin on tili silti melko surullinen....:D
    IHANIA nuo koirat, oisitte tuonu mulle yhden mukana <3 awwwwww

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta.. :D eikö ookki! ehkä söpöimpiä ikinä, ois pitäny kidnapata yks<3

      Poista